Emulsyjna masa zalewowa na zimno Cherbit P
Dostępna w Centrum Zaopatrzenia Drogownictwa masa bitumiczna na zimno charakteryzuje się bardzo dużą odpornością na eksploatację. Mieszankę wykorzystuje się podczas remontów nawierzchni bitumicznych; wypełniania wszelkiego rodzaju ubytków oraz przestrzeni. Oferowana masa asfaltowa stosowana jest w szerokim zakresie temperatury – od -20 stopni do +40. Masa bitumiczna na zimno Cherbit P jest popularnym wyborem podczas prac związanych z nawierzchniami asfaltowymi. Z wyremontowanej nawierzchni można korzystać już po zaaplikowaniu masy – zapraszamy do dokładnego zapoznania się z opisem technicznym mieszanki.
W naszym asortymencie znajduje się również emulsyjna masa zalewowa na zimno Cherbit P – praca z jej wykorzystaniem jest najtańszą i jednocześnie najszybszą metodą odświeżania oraz uszczelniania nawierzchni. Masa asfaltowa na zimno zapewnia trwałe i odporne na eksploatację uszczelnienie. Aplikacja jest bardzo łatwa i nie sprawia problemów – nie wymaga użycia specjalistycznych maszyn budownictwa drogowego. Masa odznacza się również wysoką odpornością na duży nacisk i działanie soli, słabych kwasów czy trudnych warunków atmosferycznych.
Zapraszamy do zapoznania się ze szczegółową specyfikacją oferowanych produktów. Masa asfaltowa na zimno oraz emulsyjna masa zalewowa na zimno są doskonałym wyborem, jeśli chodzi o materiały do przeprowadzenia remontów nawierzchni bitumicznych.
Poniżej znajduje się opis techniczny dostępnych produktów:
Masa służy do powierzchniowego uszczelniania nawierzchni bitumicznych.
Cherbit P (d. Fertigschlamme) - emulsyjna masa zalewowa na zimno
Najtańsza cena i najszybsza metoda powierzchniowego uszczelniania i odświeżania nawierzchni asfaltowych
Opis:
Zaprawa asfaltowa na zimno to specjalnie opracowana masa zalewowa, w której skład wchodzi modyfikowana polimerami emulsja asfaltowa, wypełniacze mineralne i drobne kruszywo - uszarstniacz. Jej głównym zadaniem jest przywracanie utraconych właściwości warstw ścieralnych nawierzchni asfaltowych poprzez ich uszczelnienie i odświeżenie. Rozpuszczalnikiem jest woda.
Prawidłowo rozłożona zaprawa nie tworzy warstwy, a bardzo cienki film na powierzchni, natomiast główna jej część wnika w wysuszoną i spękaną nawierzchnie odświeżając ją i uszczelniając. Utworzona zaprawą okrywa uszczelniająca jest odporna na mechaniczne obciążenia i nawet w silnym nasłonecznieniu nie roztapia się i nie klei. Zaprawa asfaltowa na zimno spełnia wymagania ZTV Asphalt StB 94,a jej cena jest niezwykle niska.
Masa zalewowa na zimno oraz wykonane nią uszczelnienia charakteryzują się następującymi cechami:
trwałe uszczelnienie i odnowienie nawierzchni;
wysoka odporność na duży nacisk oraz wysokie i niskie temperatury;
łatwość wbudowywania w niskich i wysokich temperaturach bez użycia maszyn;
odporna na wnikanie wodybardzo dobra przyczepność do podłoży;
bardzo dobra przyczepność kół do odnowionej nawierzchni dzięki zawartemu uszarstniaczowi;
duża odporność na starzenie się zarówno produktu, jak i wykonanego połączenia;
odporne na działanie wody, soli, słabych kwasów itp.
niska cena
Przeznaczenie i aplikacja
Zaprawa asfaltowa, przeznaczona jest do uszczelniania i wypełniania porów i szczelin w starych, wysuszonych oraz spękanych nawierzchniach asfaltowych. Stosowana jako środek naprawczy, a za razem zabezpieczający przed dalszą destrukcją. Mimo że cena jest niewysoka, to masa znakomicie poprawia ogólny wygląd nawierzchni asfaltowych - wypełniając wszelkiego rodzaju szczeliny i makowiny nadaje nawierzchni świeży i jednolity wygląd. Niewielka cena za bardzo dobrą jakość.
Instrukcja aplikacji
Masa jest aplikowana na zimno ręcznie najlepiej gumową lub gąbkową pacą.
Uszczelniana nawierzchnia powinna być zamieciona i wolna od tłustych zanieczyszczeń
Gruntowanie nie jest wymagane
Masa jest wodorozcieńczalna. Lekka wilgotność nie ma negatywnego wpływu na jej aplikację, lecz wydłuża czas schnięcia. Prac należy zaniechać w przypadku opadów.
Przed aplikacją masę należy wymieszać by w całym przekroju była jednorodna.
Wylać niewielkimi porcjami na nawierzchnię i rozciągnąć pacą tak, by nie zostawiać warstwy na nawierzchni.
Nawierzchnie mocno porowate mogą wymagać dwukrotnego nanoszenia masy.
Czas schnięcia 1 warstwy wynosi od 1 do 3 godzin, w zależności od warunków. W tym czasie nawierzchnia powinna być zabezpieczona przed ruchem by uniknąć zniszczenia warstwy uszczelniające przez siłę ssącą opon przejeżdżających samochodów.
Masę można stosować w temperaturze pow. 5°C
Opakowanie
Hobok 20 kg
Szanowny kliencie
OFERUJEMY BEZPŁATNE DORADZTWO NT. BUDOWY, NAPRAWY I UTRZYMANIA NAWIERZCHNI DROGOWYCH TZN. WSZĘDZIE TAM, GDZIE NASZE PRODUKTY MOGĄ MIEĆ ZASTOSOWANIE
Jeśli masz jakiekolwiek pytania lub wątpliwości – zapraszamy do kontaktu mailowego lub telefonicznego.